WIGEPA :

Onze consultants geven u economisch, boekhoudkundig en managementadvies.

Onze pakketten zijn inclusief communicatie- of backoffice-kosten (SLA 48 uur vanaf het ticket dat van ma t / m wo wordt verzonden). Bij overschrijding van de uren die in het pakket zijn inbegrepen, worden deze berekend tegen de prijslijst. De aanpassing wordt berekend op basis van het effectieve gebruik van administratie-uren per operator. Alle uren die het pakket per kwartaal overschrijden, worden gefactureerd op 01/01 – 01/04 – 01/07 – 01/10

  • maandelijkse vergoeding voor dashboardtoegang
  • 1 gb serverruimte voor documenten
  • SLA: upload documenten van ma t / m wo 48 H
  • SLA: upload documenten van do tot zo voor wo.
  • SLA 48H-communicatie via ticketondersteuning
  • Toegewijde Consultant voor uw administratie

ZZP / EZ

JAARLIJKSE OVEREENKOMST (12 MAANDEN) ZONDER RECHT
90 € + btw per MAAND
  • Verwerking administratie 16 uur per jaar (max 4 uur per kwartaal van een jaar) *
  • 1 vereenvoudigde balans
  • 1 belastingaangifte (exclusief fiscale partner)

GEEN  EXTRA KOSTEN

(vraag een offerte aan voor activiteiten met een belangrijke omzet en een grote hoeveelheid documentatie)

VOF – 2 vennoten

JAARLIJKSE OVEREENKOMST (12 MAANDEN) ZONDER RECHT
125 € + btw per MAAND
  • Verwerking administratie 16 uur per jaar (max 4 uur per kwartaal van een jaar) *
  • 1 vereenvoudigde balans
  • 2 belastingaangifte (exclusief fiscale partner)

GEEN  EXTRA KOSTEN

(vraag een offerte aan voor activiteiten met een belangrijke omzet en een grote hoeveelheid documentatie)

HOLDING BV

JAARLIJKSE OVEREENKOMST (12 MAANDEN) ZONDER RECHT
105 € + btw PER MAAND
  • Administratiekosten 12 uur per jaar (max 3 uur per kwartaal van een jaar)
  • Uitgebreide Balans
  • Deponering balans Kamer van Koophandel
  • Aangifte Vennootschapsbelasting

GEEN  EXTRA KOSTEN

(vraag een offerte aan voor activiteiten met een belangrijke omzet en een grote hoeveelheid documentatie)

BV

JAARLIJKSE OVEREENKOMST (12 MAANDEN) ZONDER RECHT
250 € + btw PER MAAND
  • Administratiekosten 24 uur per jaar (max 6 uur per kwartaal van een jaar)
  • Uitgebreide Balans
  • Deponering balans Kamer van Koophandel
  • Aangifte Vennootschapsbelasting

GEEN  EXTRA KOSTEN

(vraag een offerte aan voor activiteiten met een belangrijke omzet en een grote hoeveelheid documentatie)

BOOKKEEPING
Startup fee established company with starting balance € 250,00
Startup fee new company € 75,00
Platform fee bookkeeping dashboard per month € 1,25
Processing bookkeeping per hour mid level € 39,90
Processing bookkeeping per hour senior € 49,90
Submitting VAT statements  (per statement) € 50,00
All Correspondence are included € 00,00
BOOKKEEPING CLOSING OFF THE YEAR
Profit & loss (simplified) only for Eenmanszaak and VOF € 120,00
Balans & Corporate Tax declaration Holding € 500,00
Balans & Corporate Tax declaration BV € 1.750,00
Deposit balans with K.v.K. for Holding & BV per company € 50,00
Board meeting Balans with expert advisor € 600,00
TAX DEPARTMENT
Tax department employee per hour € 49,90
Income tax declaration entrepreneurs (without fiscal partner) € 120,00
Income tax declaration entrepreneur (with fiscal partner) € 180,00
PAYROLL ADMINISTRATION
Startup fee payroll € 250,00
Payroll per month (1-5 employees) per employee € 50,00
Payroll per month (6-10 employees) per employee € 45,00
Payroll per month (11-15 employees) per employee € 40,00
Payroll per month (16 and more employees) per employee € 35,00
Contracts for employees € 75,00
Termination letters €25,00
CONSULTANCY
Consultancy mid level per hour 50,00
Consultancy senior per hour 75,00
Consultancy expert per hour 120,00
DIVERSEN:
Filling in forms, correspondence with Tax office and other parties
application forms, intermediation insurances ect. per hour € 49,90
Draft contracts, loan agreements per hour € 49,90

English speaking ?

If you are an english speaking entrepreneurs in NL we can support your needs.
CLICK HERE

© 2012-21 Wigepa BV | Vat: NL 8583.07.431 B 01 | Kvk: 70402787 | Belasting Consulent: 685811 | All Rights Reserved | Part of Noostech BV.